Загальні питання про мобільний зв'язок
- Який оператор надає мобільний номер та послуги?
- Які плюси обслуговування мобільного номера у TENET?
- Який період дії мобільної послуги?
- Які послуги є у мобільному зв'язку TENET?
- Як надається послуга мобільного зв'язку в TENET?
- Скільки коштує підключення до мобільного зв'язку TENET?
- Як активувати SIM-картку?
- Якщо я вже маю номер lifecell і я хочу його зберегти?
- Як перевести свій номер Kyivstar або Vodafone в TENET?
- Якщо я куплю мобільний номер у TENET або перейду від іншого оператора зі своїм номером, що діє, - що зміниться в сервісах мобільних послуг?
- Як перевірити залишок за мобільною послугою?
- Як витрачаються пакетні гігабайти?
- В які країни та на яких операторів можна дзвонити та надсилати SMS?
- Як додати додаткові пакети з гігабайтами/хвилинами/SMS?
- Я можу змінити тарифний план?
- Негативний баланс на Особовому Рахунку не вплине на роботу lifecell?
- Чи можу я замовити "Перерву" для логіна з мобільним номером?
- Чи можу я переоформити свій мобільний номер на інший Особовий Рахунок?
- Що буде з мобільним номером у разі відмови від мобільної послуги TENET?
- Я не є абонентом TENET. Чи можу я отримати SIM-карту?