Чим ми можемо вам допомогти?

Особистий кабінет

Чому після замовлення пакету я бачу у статистиці і старий, і новий?

Ця інформація виявилася корисною?

Заміна пакета

  • Як змінити тарифний план для Дому?
  • Як часто можна змінювати тарифний план?
  • Чому після замовлення пакету я бачу у статистиці і старий, і новий?
  • Чому я не можу змінити тарифний план?
  • Чому мені доступні не всі додаткові послуги?
  • Як відмовитись від додаткової послуги?
  • Як змінити тарифний план?
  • У мене тарифний план зі швидкістю 75 Мбіт/с. Чому у мене не така швидкість завантаження?

© 1992 - 2022 — ТОВ НВП "ТЕНЕТ". Українa, м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 2А. 048 730 53 30. sales@tenet.ua

old faq
  • Українська
  • Русский