Я поповнив закритий Особовий Рахунок, але до Інтернету зайти не можу. Чому?

Спочатку перевірте, чи надійшли кошти на Особовий Рахунок. Якщо баланс негативний, то найчастіше це буває при поповненні Рахунку через відділення банку. У разі зарахування коштів зазвичай проводиться протягом кількох банківських (робочих) днів. Тому потрібно почекати, поки вони надійдуть на Рахунок, або внести кошти іншим способом, наприклад, за допомогою платіжних карток Visa/MasterCard або терміналу.

Якщо Інтернет відсутній при позитивному балансі:

  • вимкніть і знову запустіть з'єднання з Інтернетом. Якщо є роутер, спробуйте вимкнути його і знову включити. Якщо доступ до Інтернету все одно відсутній, зверніться в Відділ технічного супроводу;
  • Можливо, Рахунок було поповнено через кілька місяців після закриття. У цьому випадку послуги вже видалені та Вам потрібно замовити їх заново у "Особистому кабінеті" або звернутися до найближчого абонентського відділення для відновлення послуг.
Ця інформація виявилася корисною?