Як змінити телефон та e-mail на Особовому Рахунку?

Щоб отримувати новини про акції, знижки та іншу інформацію TENET, а також для можливості відновлення пароля адміністратора, вкажіть на Особовому Рахунку номер мобільного телефону та адресу своєї електронної пошти (e-mail). Для зміни цих даних:

  • авторизуйтеся в "Особовому кабінеті", вказавши в полі "Логін" номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" - пароль адміністратора;
  • в меню зліва виберіть "Особисті дані";
  • на новій сторінці введіть потрібні дані: контактний e-mail, номер основного телефону, номер додаткового телефону/факсу;
  • Збережіть дані, натиснувши кнопку "Змінити".

    Увага: СМС відправляємо на номер, вказаний у полі Основний телефон.
Ця інформація виявилася корисною?