Як встановити сертифікат, виданий центром сертифікації?

  1. Завантажте сертифікат з центру сертифікації
    Центр сертифікації надасть вам посилання для завантаження сертифіката. Натисніть на посилання, щоб завантажити сертифікат на ваш локальний комп'ютер
  2. Збережіть сертифікат на вашому локальному комп'ютері.
    Зазвичай сертифікат поставляється у форматі .crt або .pem. Збережіть сертифікат у папку, до якої ви маєте доступ з панелі керування Plesk.
  3. Відкрийте панель керування Plesk
    Введіть логін і пароль до панелі керування Plesk.
  4. У лівій колонці меню виберіть пункт "Сертифікати".
    Вам відкриється сторінка з сертифікатами.
  5. Натисніть кнопку "Встановити сертифікат".
  6. На сторінці з параметрами встановлення сертифіката виберіть файл сертифіката, який ви завантажили з центру сертифікації.
  7. Клацніть на кнопку "Оберіть файл", щоб додати файл сертифіката.
  8. Натисніть кнопку "Встановити сертифікат".
Після того, як ви встановите сертифікат, він буде активований і буде використовуватись для зашифрування зв'язку між вашим веб-сайтом і користувачами.
Щоб перевірити, чи активований сертифікат, виконайте такі дії:
  1. Відкрийте панель керування Plesk.
  2. У лівій колонці меню виберіть пункт "Сертифікати".
  3. Знайдіть сертифікат, який ви встановили.
  4. Перевірте, чи значення статусу сертифіката "Активований".
Якщо статус сертифіката "Активований", то сертифікат активований і використовується для зашифрування зв'язку між вашим веб-сайтом і користувачами.
Ця інформація виявилася корисною?