Робота PHP mail

Залежно від реалізації та параметрів, що передаються, відправка пошти може не працювати - наприклад, коли в якості адреси відправника вказаний неіснуючий email або alias.

За замовчуванням адресою відправника вказується email адміністратора. Для його зміни перейдіть до панелі керування Plesk →Обліковий записа →Мій профіль → у полі "Електронна адреса" введіть новий email → підтвердіть зміни кнопкою "ОК".

Якщо email адміністратора знаходиться на зовнішньому поштовому домені (наприклад, gmail.com), можливі помилки в роботі пошти через порушення політики цього домену (SPF). У цьому випадку рекомендуємо змінити email адміністратора на інший або настроїти надсилання пошти через сервери зовнішнього поштового домену (наприклад, вказати шлях smtp.gmail.com).

Ця інформація виявилася корисною?