Як налаштувати сторонній поштовий клієнт?

  1. Відкрийте налаштування поштового клієнта. Для цього виберіть пункт "Налаштування" у меню поштового клієнта.
  2. Виберіть тип облікового запису "Ім'я користувача та пароль". Цей тип облікового запису використовується для підключення до поштової скриньки в Plesk.
  3. Введіть ім'я користувача та пароль для поштової скриньки. Ім'я користувача - це адреса поштової скриньки, а пароль - це пароль, який ви ввели при створенні поштової скриньки.
  4. Введіть адреси серверів SMTP та IMAP.
Адреси серверів SMTP та IMAP для поштової скриньки в Plesk можна знайти в панелі керування Plesk. Для цього виберіть пункт "Пошта" у меню панелі керування Plesk. Потім виберіть поштову скриньку, для якої ви хочете налаштувати сторонній поштовий клієнт. На сторінці "Поштова скринька" ви знайдете адреси серверів SMTP та IMAP у розділі "Налаштування доступу".
  1. Натисніть кнопку "Зберегти".
Після того, як ви натиснете кнопку "Зберегти", сторонній поштовий клієнт буде налаштований для роботи з поштовою скринькою в Plesk. Ви зможете отримувати та відправляти електронні листи, використовуючи сторонній поштовий клієнт.
Ця інформація виявилася корисною?