Чи можна зупинити надання послуг та як це зробити?
Так, це можливо - з допомогою послуги "Перерва".За допомогою послуги "Перерва" Ви можете самостійно припинити дію основного тарифного плану та всіх додаткових послуг для обраного логіну для Дому терміном від 1 до 12 місяців. Після закінчення дії послуги "Перерва" автоматично почне працювати лише основний тарифний план. Дію всіх інших послуг та пакетів потрібно відновлювати самостійно.
Інші особливості послуги "Перерва":
- якщо у тарифному плані є міський телефонний номер, то після початку дії послуги телефон працюватиме окремо. Для нього буде автоматично встановлений тарифний план SIP-телефонії "Домашній". Після закінчення "Перерви" Ви зможете знову включити цей номер у свій тарифний план. Для зупинення дії телефону потрібна письмова заява в абонентському відділі;
- якщо на Особовому Рахунку є мобільний номер TENET, то можливість замовити "Перерву" відсутня;
- якщо у Вас замовлена "Постійна IP-адреса", то після закінчення "Перерви" вона, швидше за все, буде іншою;
- протягом одного календарного місяця послугу "Перерва" можна замовити лише один раз.