Чим ми можемо вам допомогти?

Для дому

Переїзд
  • Я переїжджаю на нову адресу. Я можу знову підключитися до TENET і зберегти всі свої дані?
  • Як замовити послугу "Переїзд"?
Перерва
  • Чи можна зупинити надання послуг та як це зробити?
  • З якого числа можна замовити "Перерву"?
  • Як замовити послугу "Перерва"?
  • Як продовжити послугу "Перерва"?
  • Чи можна закінчити дію послуги "Перерва" достроково?
Додаткова адреса підключення
  • Як замовити послугу "Додаткова адреса підключення"?
  • Вартість повторного підключення (відновлення послуг)
IP-адреса
  • Що таке IP-адреса і для чого вона потрібна?
  • Я можу отримати реальну динамічну IP-адресу?
  • Як замовити постійну IP-адресу?
Віддалене заключення договору
  • Мій будинок підключений до TENET?
  • Чи можна укласти Договір без відвідування абонвідділу TENET?
  • Скільки коштує укладання Договору онлайн?
  • Який у мене буде логін та пароль при укладанні договору онлайн?
  • Під час укладання Договору онлайн у мене буде поштова скринька?
  • Я колись був підключений до TENET. Я можу відновити послуги?
Інші питання для дому
  • Які документи необхідні для укладання Договору?
  • Я хочу підключити другий комп'ютер. Який роутер вибрати?
  • Як покращити Wi-Fi вдома?
  • Чи можу я отримати доступ до Інтернету на швидкості більше 100 Мбіт/с?
  • Які обмеження існують під час роботи з реальною динамічною IP-адресою?
  • Чи можна зняти блокування портів?
  • Чи можна змінити або додати MAC-адресу?
  • Як змінити пароль?
  • Хто може скористатися пільгою на 50% зниження абонентської плати?
  • Чи маєте ви акції/бонуси для абонентів?

© 1992 - 2025 — ТОВ НВП "ТЕНЕТ". Українa, м. Одеса, вул. Базарна, 106 048 730 53 30. sales@tenet.ua