У мене не працює інтернет. Що мені робити?
Якщо у Вас є роутер, спробуйте відключити його від електромережі на 40-60 секунд, а потім знову увімкніть. Якщо ситуація залишиться незмінною, зв'яжіться в будь-який час доби з Відділом технічного супроводу за телефоном, електронною поштою або за допомогою спеціальної форми. Вкажіть номер Особового Рахунку та/або логін, а також детально опишіть проблему для отримання необхідних інструкцій. Якщо для вирішення питання потрібен виклик фахівця, то буде оформлена заявка на перевірку.
Якщо несправність сталася з вини абонента, виклик фахівця оплачується відповідно до поточних тарифів. Після її усунення необхідно підписати Акт про виконані роботи, в якому будуть зазначені причини та характер несправності, витрачений час та вартість ремонту.