Чим ми можемо вам допомогти?

Технічні питання

Пошта
  • Я надсилаю пошту за допомогою поштової програми, але отримую повідомлення, що моя IP-адреса потрапила до чорних списків (blacklisted). Що робити?
  • Як настроїти послугу переадресації пошти?
Інші питання
  • Чому я не можу зайти до Інтернету після того, як поміняв комп'ютер (мережеву карту, встановив роутер)?
  • Як налаштувати Батьківський контроль на роутерах TP-Link та ASUS?
  • Як підвищити надійність домашньої Wi-Fi-мережі за допомогою WiFi Analyzer?
Перебої в роботі
  • Чому мій Інтернет працює з перебоями?
  • У мене не працює інтернет. Що мені робити?
  • Що потрібно повідомити під час звернення до Відділу технічного супроводу?
Локальна мережа
  • Компанія TENET надає послуги з організації локальної мережі?
  • Чи можна підключити кілька комп'ютерів до однієї лінії та як це зробити?
Швидкість
  • Як VPN-програми впливають на швидкість Інтернету?
  • Як перевірити швидкість Інтернету?
  • Якщо я підключений до порту 1 Гбіт/с - чи я зможу все завантажувати за секунди?
Налаштування роутерів
  • TP-Link Archer C64, C80
  • TP-Link Archer C2, C20
  • Huawei WS5200, AX3
  • Xiaomi Mi WiFi Router 4A
  • ASUS RT-AC51U, RT-AX55, 57U

© 1992 - 2025 — ТОВ НВП "ТЕНЕТ". Українa, м. Одеса, вул. Базарна, 106 048 730 53 30. sales@tenet.ua