У мене телефони від TENET. Як їх увімкнути в Комплексний пакет?

В Комплексний пакет можна включити лише один номер телефону - внутрішньомережевий або міський. Вибрати потрібний номер та додати його можна самостійно в "Особистому кабінеті". Для цього:

  • авторизуйтеся в "Особистому кабінеті", вказавши в полі "Логін" — номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" — пароль адміністратора;
  • клікніть по логіну домашнього облікового запису, для якого потрібно додати внутрішньомережевий номер;
  • внизу в розділі "Послуга телефонії" клацніть на кнопку "Додати телефон";
  • прийміть "Умови угоди", відзначивши пункт "Я згоден з умовами", і клацніть на кнопку "Далі";
  • у меню, що випадає, виберіть потрібний номер і клацніть на кнопку "Додати".

    Зміни набудуть чинності з 1 числа наступного місяця.
Ця інформація виявилася корисною?