У мене телефони від TENET. Як їх увімкнути в Комплексний пакет?
В Комплексний пакет можна включити лише один номер телефону - внутрішньомережевий або міський. Вибрати потрібний номер та додати його можна самостійно в "Особистому кабінеті". Для цього:
- авторизуйтеся в "Особистому кабінеті", вказавши в полі "Логін" — номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" — пароль адміністратора;
- клікніть по логіну домашнього облікового запису, для якого потрібно додати внутрішньомережевий номер;
- внизу в розділі "Послуга телефонії" клацніть на кнопку "Додати телефон";
- прийміть "Умови угоди", відзначивши пункт "Я згоден з умовами", і клацніть на кнопку "Далі";
- у меню, що випадає, виберіть потрібний номер і клацніть на кнопку "Додати".
Зміни набудуть чинності з 1 числа наступного місяця.