Як підключити додаткову лінію міського номера?

Юридичним особам необхідно оформити лист-заявку на фірмовому бланку з печаткою та підписом директора підприємства.

Фізичні особи підключають додаткову телефонну лінію в "Особистому кабінеті". Для цього необхідно авторизуватися, вказавши в полі Логін — номер Особового Рахунку, а в полі Пароль — пароль адміністратора. У статистиці користувача виберіть номер, для якого потрібно внести зміни. Якщо Ваш SIP номер діє в рамках одного з пакетів DOM@NET, тоді в розділі «Послуга DOM@NET» виберіть логін послуги, а потім натисніть на телефонний номер.

У меню "Зміна послуг" для телефонного номера натисніть кнопку "Додати додаткову послугу", ознайомтеся з "Умовами угоди", позначте пункт "Я згоден з умовами", після чого натисніть "Далі".

У меню «Доступні послуги» у списку виберіть «Додаткова телефонна sip-лінія». Перед Вами з'явиться вікно запису пароля нової лінії. Для введення пароля використовуйте лише цифри та літери англійської мови без додаткових знаків.

Потім натисніть кнопку «Додати послугу», натисніть кнопку «Ок» у спливаючому вікні. Додаткову лінію додано!

Вимкнути додаткову лінію власник Договору може в абонентському відділі, пред'явивши посвідчення особи.
Ця інформація виявилася корисною?