Як тимчасово вимкнути/включити послуги міжнародного зв'язку?
При підключенні телефонного номера - міського або внутрішньомережевого - послуги міжнародного зв'язку вже включені. Якщо Ви вирішили тимчасово відключити ці послуги, то зробити це можна безкоштовно.
Юридичні особи оформлюють лист-заявку на фірмовому бланку з печаткою та підписом директора підприємства.
Фізичні особи для керування послугою використовують Особистий Кабінет:
- зайдіть у "Особистий Кабінет", для входу, вказавши в полі "Логін" — номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" — пароль адміністратора;
- у статистиці користувача натиснути на номер, для якого треба внести зміни;
- в меню "Зміна послуг" клікнути на кнопку "Додати додаткову послугу";
- уважно ознайомитися з пропонованими «Умовами угоди», і, якщо Ви з ними згодні, відзначити пункт "Я згоден з умовами", після чого натиснути кнопку "Далі";
- в меню "Доступні послуги" у списку доступних послуг, що випадає, вибрати послугу «Заборона міжнародного зв'язку (SIP)» і натиснути на кнопку "Додати послугу". Натиснути кнопку "Ок" у спливаючому вікні.
Для того щоб відновити підключення міжнародного зв'язку на вашому номері необхідно видалити послугу «Заборона міжнародного зв'язку».
- аналогічно зайти в меню "Зміна послуг";
- клікнути на кнопці "Зміна/видалення додаткової послуги";
- відзначити "Умови угоди";
- вибрати з "Поточних послуг" послугу "Заборона міжнародного зв'язку";
- натиснути кнопку "Видалити послугу".
Ви знову можете дзвонити по всьому світі.