Як тимчасово вимкнути/включити послуги міжнародного зв'язку?

При підключенні телефонного номера - міського або внутрішньомережевого - послуги міжнародного зв'язку вже включені. Якщо Ви вирішили тимчасово відключити ці послуги, то зробити це можна безкоштовно.
Юридичні особи оформлюють лист-заявку на фірмовому бланку з печаткою та підписом директора підприємства.
Фізичні особи для керування послугою використовують Особистий Кабінет:

  • зайдіть у "Особистий Кабінет", для входу, вказавши в полі "Логін" — номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" — пароль адміністратора;
  • у статистиці користувача натиснути на номер, для якого треба внести зміни;
  • в меню "Зміна послуг" клікнути на кнопку "Додати додаткову послугу";
  • уважно ознайомитися з пропонованими «Умовами угоди», і, якщо Ви з ними згодні, відзначити пункт "Я згоден з умовами", після чого натиснути кнопку "Далі";
  • в меню "Доступні послуги" у списку доступних послуг, що випадає, вибрати послугу «Заборона міжнародного зв'язку (SIP)» і натиснути на кнопку "Додати послугу". Натиснути кнопку "Ок" у спливаючому вікні.

Для того щоб відновити підключення міжнародного зв'язку на вашому номері необхідно видалити послугу «Заборона міжнародного зв'язку».

  • аналогічно зайти в меню "Зміна послуг";
  • клікнути на кнопці "Зміна/видалення додаткової послуги";
  • відзначити "Умови угоди";
  • вибрати з "Поточних послуг" послугу "Заборона міжнародного зв'язку";
  • натиснути кнопку "Видалити послугу".

    Ви знову можете дзвонити по всьому світі.
Ця інформація виявилася корисною?