Як замовити кешбек?

Увага! Оплати за попередні періоди не дають право замовлення кешбеку, тому замовити кешбек можна тільки в тому місяці, в якому проводилося поповнення Лицевого Рахунку. При цьому сума поповнення має становити повну щомісячну вартість тарифного плану, помножену на кількість місяців. Наприклад, за вартості пакета 300 грн/міс для замовлення кешбеку 12% потрібно поповнити Особовий Рахунок на 1800 грн (300 грн/міс * 6 місяців).

Для замовлення кешбеку:

  • авторизуйтеся в "Особистому кабінеті", вказавши в полі "Логін" - номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" - пароль адміністратора;
  • клацніть по логіну, для якого необхідно замовити кешбек;
  • на новій сторінці в списку "Меню управління" натисніть на пункт "Замовити кешбек";
  • уважно ознайомтеся з Умовами угоди, позначте пункт "Я згоден з умовами" і натисніть кнопку "Далі".

    Після цього з'явиться нова сторінка, на якій можна перевірити замовлення кешбеку.
    Якщо на Особовому Рахунку недостатньо коштів для замовлення кешбека, то після натискання кнопки "Далі" з'явиться таблиця. У ній зазначені суми, які необхідно внести для замовлення кешбеку.

    Кешбек не діє: на тарифні плани з оплатою по трафіку; на додаткові пакети та послуги; якщо на Особовому Рахунку крім послуг для Дому є послуги для Бізнесу; на послуги телефонії.
Ця інформація виявилася корисною?