Що таке "Пароль адміністратора" і як ним користуватися?

При реєстрації в абонентському відділі абонент отримує номер Особового Рахунку, який відповідає номеру Договору, а також пароль адміністратора Особового Рахунку (картка "Форма №2" для фізичних осіб). Пароль адміністратора дає можливість зробити зміни на Особовому Рахунку (наприклад, виправити особисті дані, номер телефону тощо) без відвідування абонентського відділення. Для отримання доступу до адміністративного режиму необхідно зайти в "Особистий кабінет", використовуючи як логін номер Особового Рахунку, а як пароль - пароль адміністратора.
Якщо пароль адміністратора невідомий, то його можна отримати, натиснувши на посилання "Не можете отримати доступ?" на головній сторінці "Особистого кабінету". Пароль буде надіслано на електронну пошту вказаного Особового Рахунку. Для відновлення пароля адміністратора власник Особового Рахунку також може відвідати абонентський відділ компанії TENET, маючи при собі свій паспорт.
Ця інформація виявилася корисною?