Як змінити телефон та e-mail на Особовому Рахунку?
Щоб отримувати новини про акції, знижки та іншу інформацію TENET, а також для можливості відновлення пароля адміністратора, вкажіть на Особовому Рахунку номер мобільного телефону та адресу своєї електронної пошти (e-mail). Для зміни цих даних:
- авторизуйтеся в "Особовому кабінеті", вказавши в полі "Логін" номер Особового Рахунку, а в полі "Пароль" - пароль адміністратора;
- в меню зліва виберіть "Особисті дані";
- на новій сторінці введіть потрібні дані: контактний e-mail, номер основного телефону, номер додаткового телефону/факсу;
- Збережіть дані, натиснувши кнопку "Змінити".
Увага: СМС відправляємо на номер, вказаний у полі Основний телефон.