Які можливості "Особистого кабінету"?
Всім користувачам, незалежно від типу авторизації, доступні:
- перегляд списку зареєстрованих на Особовому Рахунку послуг;
- перегляд інформації про поточний баланс;
- перегляд історії всіх платежів та нарахувань за місяцями;
- перегляд детальної статистики послуг;
- опис поточного тарифного плану;
- тарифи на послуги міжміського та міжнародного зв'язку.
Наведені нижче можливості доступні лише при авторизації за допомогою пароля адміністратора.
Абоненти, які зареєстровані як фізичні особи, можуть:
- змінити пароль адміністратора;
- зареєструвати нову поштову скриньку;
- змінити свої контактні дані: телефон, електронну поштову скриньку;
- поповнити Особовий Рахунок у режимі online.
В даний час абоненти з пакетами для дому можуть:
- переглянути детальну інформацію про споживання трафіку, сесії та дзвінки;
- замовити зміну чинного тарифного плана;
- замовити та отримати кешбек до 20%;
- змінити поточну або додати додаткову MAC-адресу;
- змінити пароль для доступу до Інтернету, електронної поштової скриньки або SIP-акаунта;
- замовити послугу "Тиждень без турбот";
- замовити/скасувати додаткові послуги: для Інтернету - постійну IP-адресу, для TENET-TV - пакети HD, для телефонії - додаткові види обслуговування;
- замовити/скасувати послугу "Перерва";
- замовити послугу "Переїзд".
Крім того, абоненти, які зареєстровані як юридичні особи, можуть виписати рахунок на оплату послуг, а також керувати послугами - після оформлення відповідної заяви.