Які можливості "Особистого кабінету"?

Всім користувачам, незалежно від типу авторизації, доступні:

  • перегляд списку зареєстрованих на Особовому Рахунку послуг;
  • перегляд інформації про поточний баланс;
  • перегляд історії всіх платежів та нарахувань за місяцями;
  • перегляд детальної статистики послуг;
  • опис поточного тарифного плану;
  • тарифи на послуги міжміського та міжнародного зв'язку.

Наведені нижче можливості доступні лише при авторизації за допомогою пароля адміністратора.
Абоненти, які зареєстровані як фізичні особи, можуть:

  • змінити пароль адміністратора;
  • зареєструвати нову поштову скриньку;
  • змінити свої контактні дані: телефон, електронну поштову скриньку;
  • поповнити Особовий Рахунок у режимі online.

В даний час абоненти з пакетами для дому можуть:

Крім того, абоненти, які зареєстровані як юридичні особи, можуть виписати рахунок на оплату послуг, а також керувати послугами - після оформлення відповідної заяви.

Ця інформація виявилася корисною?